Nojoto: Largest Storytelling Platform

Harijadi.. Adakah tahun ini juga akan menjadi s

Harijadi..

Adakah tahun ini juga akan menjadi seperti tahun tahun yg lepas. 6 tahun , aku menyambut hari ulang tahun aku yg sememangnya amat perit dan menyedihkan, hanya dengan bekalan kek muffin dan coca cola, didalam bilik tidur, dgn hanya bertemankan linangan airmata. tanpa ada sesialapun , mahu pun keluarga, teman2, malah org yg dicintai.  Aku hanya mampu  redha dan menahan sebak daripada bersedih tiap kali menjelang hari kelahiran aku selama 6 tahun sebelum ini..
Pada hari ini , lagi 3 hari, hari ulangtahun aku akan tiba, aku sepatutnya gembira akan tetapi aku menjadi takut dan sedih sehinggakan aku sendiri mahu lupakan hari kelahiran ku.. .. 

Sekarang barulah aku memgerti dan merasa betapa perit dan sedihnya hidup sebagai anak yatim kerana  tidak ada sesiapa pun akan ingat pada kita..

YA ALLAH JIKA INI SEMEMANGNYA UJIAN DARII MU ..AKU AKAN SENTIASA KUAT DAN TERIMA SEGALA UJIAN INI DENGAN KEKUATAN DAN HATI YG TERBUKA. HANYA SATU KUPINTA, KUATKANLAH AKU YA ALLAH..

Harijadi.. Adakah tahun ini juga akan menjadi seperti tahun tahun yg lepas. 6 tahun , aku menyambut hari ulang tahun aku yg sememangnya amat perit dan menyedihkan, hanya dengan bekalan kek muffin dan coca cola, didalam bilik tidur, dgn hanya bertemankan linangan airmata. tanpa ada sesialapun , mahu pun keluarga, teman2, malah org yg dicintai. Aku hanya mampu redha dan menahan sebak daripada bersedih tiap kali menjelang hari kelahiran aku selama 6 tahun sebelum ini.. Pada hari ini , lagi 3 hari, hari ulangtahun aku akan tiba, aku sepatutnya gembira akan tetapi aku menjadi takut dan sedih sehinggakan aku sendiri mahu lupakan hari kelahiran ku.. .. Sekarang barulah aku memgerti dan merasa betapa perit dan sedihnya hidup sebagai anak yatim kerana tidak ada sesiapa pun akan ingat pada kita.. YA ALLAH JIKA INI SEMEMANGNYA UJIAN DARII MU ..AKU AKAN SENTIASA KUAT DAN TERIMA SEGALA UJIAN INI DENGAN KEKUATAN DAN HATI YG TERBUKA. HANYA SATU KUPINTA, KUATKANLAH AKU YA ALLAH..

Views