Find the Best Minnat Shayari, Status, Quotes from top creators only on Nojoto App. Also find trending photos & videos aboutlee min ho images with quotes, minnale movie images with quotes, minnale images with quotes, aerobic dance with countdown 40 min, how to i share two min videos in whatsup status 0,
Tahir Raza
मुझ में कितने राज़ हैं बतलाऊं क्या🌿 💔बंद इक मुद्दत से हूं खुल जाऊं क्या आ़जिज़ी, मिन्नत, खु़शामद, इल्तिजा🥀 😰और मैं क्या क्या करूं मर जाऊं क्या ©Tahir Raza #OneSeason #i #Kitne #raaz #Batlaun #Kya #Aajizi #Minnat #khushamad #iltija qais majaz,soofi Samim Anshu writer "ARSH"ارشد Javed Khan
#OneSeason #i #Kitne #raaz #Batlaun #Kya #Aajizi #Minnat #khushamad #iltija qais majaz,soofi Samim Anshu writer "ARSH"ارشد Javed Khan
read moreKumar Vimal
Fursaten hain par fursat nahi Waqt hai phir bhi waqt nahi Khwahishen hain par khwaish nahi Minnate hain par kisi ki dua nahi Tadap hai par arzoo nahi Raste hain par manzil ka pata nahi Ye daur hi kuch samjh me aata nahi Saathi hai phir bhi koi saath nahi ©Kumar Vimal #fursat #Waqt #Minnat #tadap #arzoo #daur #manzil #saathi #kumarvimal #CityEvening
About Nojoto | Team Nojoto | Contact Us
Creator Monetization | Creator Academy | Get Famous & Awards | Leaderboard
Terms & Conditions | Privacy Policy | Purchase & Payment Policy Guidelines | DMCA Policy | Directory | Bug Bounty Program
© NJT Network Private Limited